کرمون گردون، از من بپرس و دست کار به برندهای میلیاردی شهرداری تبدیل شدند

در .

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرمان:

کرمون گردون، از من بپرس و دست کار به برندهای میلیاردی شهرداری تبدیل شدند

 

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرمان در اولین نشست عمومی این شورا در سال جدید با بیان این که تاثیر رویکرد اجتماعی شهرداری و افزایش مشارکت مردم اثبات شد گفت: با ارزیابی و نظرسنجی مشخص می شود اعتبار شهرداری کرمان با انجام برنامه های فرهنگی افزایش یافته است.

علی بهرامی کمیت و کیفیت برنامه های فرهنگی را بیش از بودجه اختصاص یافته دانست و افزود: ارزش خدمات نوروزی شهرداری در برابر سازمان های دیگر محسوس است.

وی با تقدیر از نهادهایی که در ایام نوروز با شهرداری همراهی کردند اظهار داشت: برنامه ویژه نوبهار از سوی شهرداری صددرصد اجرا شد درحالی که ادارات دیگر برنامه قابل عرضه ای نداشتند.

بهرامی با اشاره به صرفه جویی معاونت فرهنگی شهرداری در هزینه کرد اعتبار ویژه نوروز تاکید کرد: کرمون گردون، از من بپرس و دست کار به برندهایی برای سرمایه گذاری میلیاردی شهرداری تبدیل شدند.

وی ضمن تقدیر از رویکرد مردم مدارانه شهرداری پیشنهاد داد: شهرداری کرمان برنامه ها و فراخوان هایش را برای هفته فرهنگی اعلام کند.